معرفی موسسه

مؤسسه بین المللی پژوهشهای صنعتی و تجاری در سال ۱۳۸۷ کار خود را در حوزه‌ برگزاری رویدادهای صنعتی و تجاری آغاز کرد.این مؤسسه در سال‌های نخست با رویکردی ملی و برگزاری پنج دوره جشنواره «برترین شرکتهای ایران TOPEX» و انتشار بانک‌های اطلاعاتی حوزه صنعت از جمله کتاب «مرجع ملی صنایع ایران» نقش مؤثری در معرفی صنایع و برندهای موفق کشور ایفا نمود.در ادامه با توجه به نیاز رو به رشد فعالان اقتصادی به تعاملات بین‌المللی، این مؤسسه با تمرکز بر برگزاری کنفرانس‌های صادرات‌ محور با موضوع تجارت با کشورهای مختلف که غالبا با حضور سخنرانان خارجی برگزار گردید، گام مهمی در توسعه‌ دانش تجاری و ارتباطات بین المللی شرکت‌های ایرانی برداشت.

این موسسه در ادامه پیگیری هدف اصلی خود در علمی تر سازی فضای تجاری کشور، با انتشار ماهنامه الکترونیک و تولید برنامه گفت‌ و گو با صاحب نظران تحت عنوان «تجارت خارجی»، فرصتی متفاوت برای تبادل دیدگاه‌ها، بیان انتقادات و انتقال تجربیات کارشناسان حوزه صنعت و تجارت فراهم آورد.در سال‌های اخیر و با افزایشاهمیت آموزش های جامع و تخصصی در بخش بازرگانی، این مؤسسه دوره‌های آموزشی خود را نیز راه‌اندازی نمود تا پاسخگوی نیازهای بنگاههای اقتصادی کشور در این حوزه باشد.

Call Now Button